حوصلم سررفته غروب جمعه ست و اقا هم سر كار .شام عدسي گذاشتم قرار بود نذارم و شام بريم فلاف بزنيم اما وقتي كالريشو تو برنامه كرفس ديدم كلا پشيمون شدم اين فيلمه شبكه پنجو داشتم ميديدم "سارق روح" ... يه كمي ميترسم يه جووووريه فيلمش .الان وضعيتم به نسبت پارسال كه ميرفتم باشگاه خيلي عوض شده انگار بدنم منتظر بود تا برم باشگاهو عضله هاش نمايان شه ...كاش زودتر لاغر بشم بعدی از تنهایی های نارنجی کم رنگ من ...ما را در سایت بعدی از تنهایی های نارنجی کم رنگ من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 0
ما را در سایت بعدی از تنهایی های نارنجی کم رنگ من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6